Vilken fin solbränna

2009-06-17 @ 19:27:31

Inte så fint kanske. Nu kommer man få duscha i kallvattem ett tag för att låta bli att skrika av smärta. För det kan jag säga har hänt ett par gånger förut, då man har glömt att ändra till kallvatten från varmvatten. Det bränns verkligen med varmt vatten. Jag trodde inte att det skulle bli så här mycket. Jag vet inte om ni kanske tycker det är mycket. Men det syns verkligen extremt om man ser det direkt.

Mm, man låg och solade nästan hela dagen. Jag lade mig väl ute på terassen vid 10-tiden och gick in vid halv 5-tiden. Då försvann jag ut och sprang en sväng. Det var jobbigt den här gången, då solen låg på ganska starkt. Men en stund blev det i alla fall.

Nu är en aning trött, solen sög väl ur all kraft idag. Det var nog lite tidigt för att springa så dags. Borde ha sprungit mycket senare, när kanske solen inte var så stark.

Jag kom hem kanske vid 20 över 6, och skulle kasta mig i duschen. Jag märkte återigen brännan. Inte så fint! Det kommer svida nu ett tag framöver.

brännan   
Den fina brännan


Kommentarer
Postat av: Anna

Aj aj aj:/ Men man blir iaf brun sen :D

2009-06-17 @ 20:21:16

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback