USB-minne till mina minnen

2009-06-01 @ 22:08:34
Sov lite längre än vanligt i morse. Orkade helt enkelt inte upp klockan 6. Sov till halv 8 istället och tog en senare buss. Jag hade svårt att somna igårkväll för värmen var olidlig. Jag somna inte förrän halv 2 och vaknade då och då. Så jag kom då försent till skolan en timme. Men om jag inte gjort hade jag inte orkat dagen iaf, då kanske jag åkt hem tidigare. Men men. Ganska ovärd dag ändå, så det spelar ingen roll.

Fortsatte stickningen på sjalen - textillektion
Lyssnade på Charles (klasskompis) när han föreläste om sin vistelse i USA - Engelskalektionen
Såg på film - Spanskalektionen

Var på stan en stund i eftermiddags. Köpte ett USB-minne på 4gb. Nödvändigt!

Sedan gick jag och Micko och satte oss i Almedalen en stund. Det blev inte länge för jag tog bussen hem vid halv 6. När jag kom hem hjälpte jag mamma lite och lägga in lite bilder åt henne, som hon senare ska framkalla. När jag ändå var igång höll jag på med mina egna bilder. Ska spara dem på en skiva och ta bort dem från datorn och få ny plats på kameran.

Snart, närsomhelst ska jag försöka sova. Nu har jag haft fönstrena öppna hela dagen, så nu har det hunnir bliva lite svalt. Hoppas det räcker för att jag ska kunna somna.

Gonatt

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback