Tänk med....vad var det nu då?

2009-06-08 @ 19:08:27

Jag lyckades sluta halv 11 idag. Helt underbart. Vi hade gått och kollat med vår spanskalärare om det var nödvändigt att gå till lektionen. Han sa då att det inte behövdes. Vilken tur och vad skönt det blev. Tog bussen hem halv 12. Kom hem till färdiglagad mat. Köttbullar och potatismos.

Strax efter maten drog jag mig upp på rummet och började städa ur lite ur garderoben. Jag tror jag plockade in mer än vad jag plockade ut. Haha, det var nästan faktiskt så.

Nu så har jag städat färdigt hela övervåninge, ganska noga. Nu slipper jag städa kanske på två veckor om det verkligen inte ser för jävligt ut. Elefanterna ligger nu i dammsugaren istället för på golven. Jag är helt slut efter städningen. Man blir trött. Det tar på krafterna. Nu har jag fastnat framför tv:n. Såg precis en film, "Starship Troopers". Jag kom ihåg den från när jag var mindre. Då fick jag mörka mardrömmar av denna film. Jag kommer ihåg att min bror Freddy har den, och den skrämde verkligen skiten ur mig. Men nu var det inte lika farligt längre, fast det var lite äckligt.

Imorgon väntar en dag, då vi ska planera en dag för nästa läsårs 1:or. Undrar vad vi ska hitta på. Någon som har något förslag?


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback