Stekt på Tofta Strand

2009-06-23 @ 20:13:57

Idag drog man till stranden med Bella o Micko. Bella kom med bussen runt 10 och Micko vid halv 11 ungefär. Det var skönt på stranden förutom att det blåste ganska mycket. Jag trodde verkligen jag hade kommit hem med hela stranden när jag kom hem i eftermiddags. Hade sand överallt, i håret, i ansiktet, på axlarna, i öronen, i näsan, ja, fasen överallt.

Mycket folk på stranden var det däremot inget, det var väldigt lugnt. Men i juli kan jag nästan slå vad om att det kommer ett fullt ös med turister. Då kommer man ligga o trängas bland massa svettigt folk. usch! inte för att jag bryr mig så mycket, bara jag får min plats och slipper all sand som ungar skvättar runt när de springer. Det skulle bli perfalerfa då.



=)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback