Somliga anser.....

2009-06-09 @ 22:35:54
Hejsan, god kväll allesammans!

Vilken ovärd dag förutom eftermiddagen som var jätterolig. I förmiddags var det planering som gällde. Men ingen var speciellt seriös. Det kan ju bero på att nästan halva klassen var borta. Allvarligt! En gav förslag till att vi skulle ha en cykelutflykt till Micko och kolla på hennes grisar. Hallå, vem vill kolla på grisar? (ta inte illa upp Micko, det är inget fel på dina grisar) Men det jag menar är att jag tror ingen har lust att titta på grisar som en aktivitet för att lära känna varandra bättre. Men vad kan man hitta på då? Det är faktiskt svårt att komma på nått.
 Snälla hjälp mig, oss!
Vi blev också bjudna på glass, mums. Den enda goda gärningen från läraren idag.

Vi slöt ganska tidigt. Runt halv 11 skulle jag tro. Jag och Micko gick hem till henne, köpte hem lite mat och åt. Blev senare hämtade av en av hennes vänner, som skjutsade oss till Klinte. (Donner tog btw studenten idag, CONGRATZ!) Nu börjar livet kära studenter, sägs det!

Jag och Anna skulle umgås idag, så jag gick hem till henne i Klinte då da. Vi köpte jordgubbar och åt det med glass, åt popcorn. Såg film, Van Helsing, som är riktigt bra för den delen. Definitivt värd att se. Sedan lade vi in massa bilder från hur längesen som helst på mitt USB. Bilder som jag hade totalt glömt bort. Roliga bilder! Bilder från då vi var på Glassmagasinet, på Klinteskolans område, i stan när vi fikar, i vintras på stranden. Ja, massor såklart.

Hur som helst. Det var en jättemysig eftermiddag. Eftersom det var så fruktansvärt längesen vi hittade på något. Men så blir det när man har haft mycket i skolan. Vi ska försöka hitta på ngt i sommar också. Vi får då gå efter då hon kan eftersom hon jobbar, vilket jag inte kmr göra. Jaja, det blir säkert bra ändå. Tack Anna för idag!

I höstas, tror jag :P
(Jag och Anna, från i vintras, halvt)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback