Rött ljus för fan!!

2009-06-05 @ 09:28:06

Igår när jag och mamma skulle åka genom en rödljus-korsning blev jag så jävla argatt jag hade lust atts skrika. Det var så här att det var tvåfiligt. Den vänstar filen fick grönt och den högra filen hade rött. Vi hade några bilar framför oss, så vi kom framåt sakta, medans vi kör, så har fortfarande den högra filen rött ljus, men då kommer en mopedist och kör mot rött ljus. Det kommer ett rödljus lite längre fram om man kör i den filen som mopedisten gjorde. Jag ser då att den tänkte fortsätta köra mot rött ljus, men tvingas verkligen tvärbromsa för att inte krocka med en bil som ska svänga. Mopedisten var tvungen att backa. Då är man ju fan helt dum i huvudet. Sådana ska inte vara i trafiken. Jag hoppades verkligen att polisen skulle ha vart där, för då hade antagligen körkortet (om de hade något) tagits av dem iaf. Fan vad rätt det hade varit! Jävla ungar säger jag!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback