MICHAEL JACKSON DÖD!!!!!!!

2009-06-26 @ 10:43:38

Aftonbladet: "King of Pop" har lämnat oss
Drabbades av hjärtstillestånd i sitt hem i LA.

En av världens största popstjärnor, Micheal Jackson, har avlidit efter en hjärtattack
   Han blev 50 år gammal.


Han dog vid 50-års ålder

MSN: Michael Jackson är död!


Kungen av pop, Michael Jackson, dog av en hjärtattack sent på torsdagskvällen i sitt hem på Carolwood Drive i närheten av Sunset Boulevard.

En anställd fann honom livlös och ringde larmcentralen klockan 12:26 (21:26, svensk tid).


Steve Ruda från Los Angeles Fire Department säger till CNN att Michael var oförmögen att andas och saknade puls när ambulanspersonalen anlände till platsen.


Sjukvårdare försökte återuppliva honom med hjälp av hjärt- och lungräddning i ambulansen på väg till UCLA Medical Center.


Läkarna fortsatte återupplivningsförsöken vid ankomsten till sjukhuset, men misslyckades.



Jävlar, är han död? Vilken chock jag fick. Jag kan ännu inte fatta det. Först när jag såg rubrikerna trodde jag inte det var sant. Ibland då förstorar journalister upp så små saker, men den här gången var det inte förstorat. Popikonen, Michael Jackson är verkligen död!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback