Jag hatar att älska den

2009-06-24 @ 21:18:36
Finns egentligen inte så mycket och säga om idag. Jag har faktiskt inget nytt att informera er om. Det enda jag har gjort idag var att ligga ute i solen. Vaknade väl strax efter 9 och gick då in till grannen och gav katten mat. Sedan tog jag en lång och lugn frukost, helt ensam, på terassen. Åt den tillsammans med musik i bakgrunden. Det fanns ingen mamma, eller nån hemma, som sa åt mig att vrida ned volymen. Yey! Satt en stund och läste också på terassen, riktigt mysigt.

Sedan blev det stekning i solen, igen. Ja, jag vet. Det låter som om det är det enda jag gör, men men, jag njuter ju bara av solen. Vad ska man annars göra?

När jag skulle fixa i ordning lite mat till mig och höll på att skära upp lite grönsaker, blev allt bara svart. Jag höll verkligen på att svimma. Jag fick sätta mig ner snabbt och ta lugna andetag. Andas in, andas ut! Det var läskigt. Jag behövde bara lite mat för att få lite energi igen, vilket jag sannerligen fick efter en stund.

Tog en promenad på stranden. Vattnet var nog lite varmare än vad det var igår. Fast jag doppade bara fötterna idag, medan jag gick då.

Nu har jag precis sett färdigt Australia. En helt fantastiskt film faktiskt. Den tog tag i mig! Jag fastnade totalt i den, helt fruktansvärt underbar. O sen Gud vad söt pojken är.

Hehe, jag hade visst lite att skriva idag. Men inte om något viktigt direkt, kan jag inte påstå.
Nu också kan jag inte bestämma mig om jag ska se Benjamin Buttons Otroliga Liv, eller om jag ska vänta med att se den tills imorgon kväll. Hjälp?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback