Jag behöver mycket

2009-06-22 @ 17:11:17
Sitter och lyssnar på Guru Josh Project - Infinity. En riktigt bra låt. Jag har säkert redan kört slut på den idag. Både i bilen och på mp3-spelaren. Ett tag till funkar den i alla fall.

Idag har man legat i solen halv dagen. Låg från 10 till halv 3 ungefär. Då hoppade jag in i duschen, för att kvart över 3 skulle jag skjutsa in grannens systrar till båten. De är väldigt trevliga måste jag säga.
en slant för begäret fick man också.

Efter att ha lämnat av dem, tog jag en sväng upp på stan för att hitta en bikiniöverdel, men jag orkade inte leta så seriöst. När jag gick tillbaka till bilen stod det en lapplisa där, men jag visste att jag hade ställt p-skivan rätt, så där kan han inte komma o säga nått. Jag fick ingen bot i alla fall, men fatta att man blev lite rädd ändå.

¨Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback