Gratis PIZZA

2009-06-06 @ 22:35:05
Var hos kusinen då da i eftermiddags och åt tårta och pratade lite, självklart. Fick se hennes balklänning, som var hur fin som helst. Jag fick aldrig se den på, för jag såg henne aldrig i kortegen. Det var på grund av att hon åkte polisbil och det visste inte jag. :/ Men men, inget jag kan göra åt nu. Jag får snylta bilder av någon annan istället.

Ikväll blev det pizza. Istället för att ta en vesuvio eller calzone, som jag alltid brukar ta, så valde jag att ta en indiana, med kyckling och curry. Det skulle egentligen vara räkor också, men det var jag inte så sugen på. Vi hade beställt pizza för tre personer, men när pappa kommer hem har han fyra stycken. Mamma och jag undrade lite. Vi fick en extra pizza för att de hade gjort fel på ena, på min. De hade lagt räkor på min, så det fick göra om den. Så vi fick en gratis pizza. Ganska soft. Det blir pappa som får äta upp den. Mamma kan inte för hon är allergisk mot räkor och jag var inte så förtjust i den. Visst går den att äta, men inget som jag skulle välja självmant.

Snart blir det sängen för mig. Är ganska trött. Fast det har jag varit hela veckan.

På tisdag natt kommer brorsan hem, och stannar i nästan 2 veckor. KUL!!!. Han fyller 30 på lördag. Börjar bli riktigt gammal, min broder! =)

Natti♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback