Glad Midsommar

2009-06-19 @ 19:19:06
Ja, det blev midsommarfirande hemma med familjen och en del av släkten. Men hur det blir senare vet jag. Jag kanske drar mig bortåt nånstans.

Än så länge har vi ätit färskpotatis och sill, fikat med kaffe och kärleksmums. Nu står pappa vid grillen och grillar maten som skall ätas ikväll. Grillspett som består av: lök, svamp, paprika (gul och röd), zucchini, majskolvar och så självklart flintastek. Det godaste! Det ska bli smarrigt. Tiillbehör blir klyftpotatis. Senare blir det också att vi grillar marschmallows, mumsigt, det också!

Jag har haft jättekul idag, av det som varit. Vi var på promenad förut och jag fick köra morfar i rullstolen. Jag sjöng en liten snutt på en text (som jag ändrat från Peps Perssons Oboy.) Det var bara några få ord, men det var kul. Syrran spelade in det på sin kamera. Så ljudklippet kommer säkert hamna på Facebook. Haha

Men nu ska jag hjälpa till med maten.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback