En Torsdagkväll

2009-06-18 @ 19:54:56

Det var mycket mumsigt med pizza. Blev alldeles för mätt också. Stötte även på min kusin där nere. Han jobbar tydligen där i sommar. Det hade jag ingen aning om. Ja, där ser man. Det är mycket man inte vet.

Gott som sagt. Efter blev det en lakritspipa som man mumsade på, på vägen hem. De är också innerligt goda. Skulle kunna vräka i mig hur många som helst nästan. Men det ska vi inte göra, för då får vi ont i magen. Så därför fick det räcka med en.

Jag hoppas att jag kan, om 10 minuter, få låna tv:n en stund. Min kusin Noah har verkligen ockuperat den nu när han befinner sig här. Alltid han först. Men jag ska ta mig fasen få se idag. Det har jag bestämt. Han har försökt fjäska för mig, men jag sa nej, för jag vill se vid 8. Men om det är repris så får han ju fortsätta se, självklart. Men om inte, ja, då förstår ni.


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback