En byrå att hämta....

2009-06-15 @ 20:14:33
...finns vid syrran. Jag hoppas den kommer att passa på rummet. Jag har väntat i flera veckor på den nu. Så nu går den att hämta!

Allt bra med er annars då? Med mig är det finemang. Jaghar varit ganska effektiv idag. Gick upp vid kvart över 9. Hoppade i duschen efter frukosten. Anna kom med bussen vid halv 12 snåret och direkt åkte vi in till stan med bilen. Jätteroligt att alla ska kolla på mig när jag kör iväg bara för att de inte har sett min köra förut. Lite pinsamt! Står på dörrterassen och stirrar ut mig. Haha, kul!

Men vi kom in till stan till slut. Kändes lite ovant efter att inte ha rört bilen på 3 veckor. Men det var skönt. Jag och Anna gick på stan till 2 då jag mötte upp Josefina och åkte hem till henne där även Frida befann sig. Vi skulle planera inför midsommar, men nu verkar det nästan som om det börjar rinna ut ur sanden. För att ingen verkar vara på, nu verkar vi bara vara 4 stycken. Så jag kanske stannar hemma istället, eller åker hem till Anna, men jag vet inte än.

Kom hem vid 4-tiden. Satte mig ute i solen o läste. Sedan var jag ute och sprang i en halvtimme, tror jag! Riktigt skönt!

Nu ser jag på tv. Känner inte för något annat! Eller snarare orkar inget annat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Som jag sa, skiter det sig ärru mer än välkommen att komma hit på midsommar :) sova över kan du också göra! :D

2009-06-15 @ 23:14:21

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback