Dagen som i S

2009-06-07 @ 16:35:10
Jaha, då var det söndagen den 7:e Juni. Vet inte vad som är speciellt med den, men det är iaf val idag. Det är det jag vet.

Inte beundransvärt mycket har hänt idag. Det mesta är att jag har skruvat och fixat med bilder på datorn. Jag har äntligen fått det mesta på skivor. Men det är ännu lite kvar som ska brännas ner på skiva. Men jag behöver lite fler bilder för att fylla utrymmet på skivan.

Precis samma sak varje söndag. Slapp. Data. Bok. Musik! Japp, det är min söndag. Den är inte riktigt fulländad. Det som ännu måste göras är städas. Brorsan kommer hem på tisdag natt och det ser ut som en svinstia här. Dammråttor flyger omkring som fåglar på himlen. Nja, råttor vet jag inte om jag kan säga, snarare elefanter på torra land. Haha, vet inte vad jag just skrev egentligen. Men iaf, det behövs städas som sagt. Jag ska försöka rensa en massa också nu när man har tid. Det är bara en vecka kvar i skolan. Och det finns inget att göra. Allt är klart! Därför har man tid med annat istället. Som städning, men som inte är speciellt kul. Tur att det finns musik, som man kan springa omkring och sjunga samtidigt. I am a little Rockstar, U know!
Haha


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback