Bakfyllechaffis.....Sedan ner på Tofta Beach o se SPRAY

2009-06-20 @ 13:00:54
Jag kom hem vid kanske runt halv 2 i nättres. Det blev att jag bara tog mig till Anna i Klinte. Det blev för tajt med tid för att kunna dra mig nån annastans. Men vi hade det bra. Vi tog en promenad runt Varvet, över bron och tillbaka i regnet. Men det var mycket mysigt. Mycket skratt och andningsvårigheter. Haha. Men nån mer ska vi inte gå in på.

När jag kom hem hade grannarna fullt party. Musiken hördes över hela kvarteret. Sömn, det fick man inte med en gång. mitt rum låg närmast (från vårt hus) partystället och rummen, enligt mig, är inte så isolerade som jag vill att de ska vara. Men men, jag lyckades väl somna för jag vaknade vid 10 i förmiddags. Jag gick då ner till alla andra som satt vid matbordet. Jag gjorde i ordning lite frukost. Fil, med lite müsli, banan och russin. Mums! Sedan satte jag mig i solen och läste lite i min bok. Deckare! Creepy, whooaahh! Nää.

Runt halv 12 åkte jag in till stan för att hämta brorsan som var på krogen i går, så jag fick vara chaufför för honom idag. tog även hans bil, för att han skulle tanka den också. Fan vad najs det var att köra hans bil, också med bästa partajmusiken. Maffigt! Jag blev tvungen att vänja mig lite först, med kopplingen, gasen och bromsen. Den var definitivt annorlunda från min när det gällde det. Men det gick bra ändå. Enligt honom också, haha.

Maten blev nog just färdig, så jag får väl dra mig neråt och äta lite. Inte för att jag är så hungrig men, men.

Anna kommer sen också runt 3, för vi ska ner på Tofta Strand och se Spray spela. (Band som spelar coverlåtar). Jag hoppas det är där, för annars har jag missuppfattat alltihopa. Jobbigt  det skulle bli i så fall. haha

Vi hörs

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback