Which backpack should I take?

2009-07-17 @ 16:51:36
Aah, jag har alltid sådan ångest när man ska åka iväg. Vet aldrig vad jag ska ta med mig! Jag är inte borta speciellt länge, men ändå har jag svårt för att packa. Man vet ju aldrig hur vädret kommer att bli - kommer det bli regn, ska det vara sol, behöver jag paraply, behöver jag jeans...ska det vara kallt? - vad är det nödvändigaste jag behöver ha med mig liksom? - JAG VET ALDRIG! Sedan vet jag inte vilken väska jag ska ha, för jag vet inte hur stor den behöver vara för att få plats med det jag ska ha med mig, och jag vet inte ens vad jag ska ha med mig..Därför har jag försatt mig i en svår situation! Aah! Usch!

Fler som brukar ha problem med att packa inför en resa?
(lång eller kort)

Jag får väl fortsätta packa och se hur det kommer utveckla sig. Det borde ju egentligen inte vara så svårt. Kasta ner lite väl?? Förhoppningsvis är det allt jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker också det är rätt så svårt och packa det man behöver, antingen blir det för lite eller för mkt XD

2009-07-17 @ 19:00:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback