"vi går in o 'våldtar' honom"....

2009-07-07 @ 18:50:03
.......så sa min kära b-kusin Lena. Vi kan säga att hon uttryckte sig lite fel. Japp, det kan man nog säga ja. Det var egentligen meningen att hon skulle säga 'våldgästa' och inte 'våldta'. Jisses vad vi skratta och retade henne för det. Det blev ett gott skratt idag. Hehe.

Jag åkte in till stan till 13. OMG vad folk det var. Jag hade turen att hitta en parkering iaf. Sedan var det att möta upp Lena o Simon utanför Österport. Först tog vi en fika på Ringduvan. Jag hade inte ätit nånting än, så jag beställde in en ciabatta med kycklingröra, till dryck blev det kranvatten med apelsinskivor i. Det var mycket gott och mättande! Sedan satt vi kvar och pratade ganska länge. Därefter gick vi lite på stan, upp och ner, fram och tillbaka i innerstaden. Och jag blir så arg på de här Tele2 stånden. När man säger att man är nöjd med det man har, så kan de väl låta en gå. Men nej nej, då ska de lura på en massa annat skit. Men vad fan lyssna, jag ska inte ha något. Ibland får jag stor lust att strypa dem och skrika: LÅT MIG FÖR I HELVETE VA!!!!! Jag ringer redan för Tele2, men ändå ska de pressa på en massa skit. Aaahhh!
Sist bestämde vi oss iaf för att gå ner o köpa glass på glassmagasinet. Jag fick dock beslutsångest igen! Jag fick svårt att bestämma mig vilka smaker jag skulle ta. Men det blev polka och saffran idag. Mer värt denna gång än vad det var förra gången.

Klockan blev halv 5 då vi gick till min bil, fast jag åkte inte direkt. Vi stod och pratade ett tag. Ganska länge faktiskt. Klockan blev nog halv 6 innan jag stack tror jag.

Jag hade det riktigt kul idag. Mycket skratt o prat om precis allt möjligt.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback