Tack för hjälpen! - Godnatt

2009-07-10 @ 01:37:41
Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag fått om vilken header jag ska använda mig av, verkligen. Olyckligtvis gjorde det bara mig mer förrvirrad! SHIT! Vilken ska jag ta!? Vad snäll jag är som ber er hjälpa mig välja och så kanske jag väljer en helt annan, som dock är liknande dem som jag visade. Hoppas ni inte blir upprörda för det? Men jag fick bra inspiration av er! Så tack ändå! =)

Jag ska nog ta och gå lägga mig nu. Klockan är ju trots allt över halv 2! Woops! Men tiden gick så fort eftersom jag hållt med designen, IGEN. Ja jag vet, jag är sego! Men sånt får man tåla ibland. Man ska inte stressa igenom allting, då blir det inte bra. Jag vill bli nöjd, så därför kan det ta lite längre tid. Fast jag är på god väg! Oroa er inte, det kommer!!!

Godnatt, så hörs vi imorn!

//
Zenita Johansson

Kommentarer
Postat av: johan

kikar in

2009-07-10 @ 01:45:30
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: patrik

Jätte fin blogg:D

2009-07-10 @ 01:57:26
URL: http://putteisback.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback