Stan kanske......?

2009-07-11 @ 10:39:43
Jag har nog aldrig varit så skraj som jag var inatt. Det blixtrade och åskade som aldrig förr. Jag brukar inte vara så rädd egentligen för det brukar inte vara så nära. Det brukar vara så fint när man ser att det lyser upp skuggorna lite längre bort, att man kan se kontraster av skogar och så. Men inatt upplevde jag det som om det var precis utanför mitt fönster. Och det var mycket läskigt! Jag som hade kolsvart i rummet och inte såg nånting, kunde se vid en blixt vartenda litet hörn i rummet. Rummet blev som i dagsljus. Efter den andra blixten eller runt där, så hoppade jag upp ur sängen för att dra ur alla kontakter. Jag skulle precis tända lampan för att hitta kontakterna, vad händer inte då?...Jo strömmen går. Jag fick använda mig av ljuset på mobilen för att kunna se nånting. Hela kvarteret blev mörkt och ingen mottagning på mobilen fanns.
Det tog lite tid för mig att somna eftersom åskan och det var så nära. Naj, usch.....det var den värsta åsknatten på länge!

Men i alla fall, för att komma in på något annat! Kusinerna är här, och det känns underbart. De kommer att vara här i en vecka. Så denna vecka blir nog inte lika mycket sittande vid datorn. Men jag ska göra mitt bästa med att uppdatera!

Också idag blir det nog en sväng in till stan, men något shoppande vet jag inte om det blir.....Det får jag se, någon småsak kanske det kan bli, men inget som är bestämt! Jag köper bara det som är nödvändigt!
Och vad är det som är nödvändigt nu!? Nja, vet inte.

Nu får jag väl ta och fixa i ordning mig så de inte åker utan mig!
Tjingan

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, akta så det inte blir för blodigt bara :P Haha!



Usch. Jag kan tycka det är mysigt när det åskar och blixtrar men det får bara vara litegrann och långt ifrån. Jag gillar inte när det känns som att det är precis ovanför och inte när jag ska sova heller!



2009-07-11 @ 11:46:41
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: JenU ♥

Sötnos, vore snällt om du kunde slänga in en röst på mej http://bremarkcecilia.blogg.se/2009/july/nu-kan-ni-borja-rosta.html#comment

Jag är nr 5

Hoppas att du får en bra lördag.

Kram

2009-07-11 @ 12:46:16
URL: http://saavefors.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback