Sprungit.....och hyperventilerat?

2009-07-13 @ 17:22:00
Så där, då har man vart duktig och gjort något nyttigt. Vart ute och sprungit! Jag är riktigt stolt över mig själv som var taggad till att göra det. Och det har gett resultat! Vilket gör att man blir ännu mer peppad! Så jag är på mycket bättre humör idag! Även fast man stannar upp några gånger då man är ute och springer så är jag lika peppad ändå. Jag får iaf ner flåset ganska snabbt efter jag kommit hem igen, vilket är bra jämfört med vad det har varit innan.

Så ikväll ska jag FÖRSÖKA LÅTA BLI godisskålen, för annars var denna motion gjort förgäves!

Några fler som varit stolta över sig själva för att ha gjort något klokt idag?? (Vad som helst!) =)

Kommentarer
Postat av: Randy

Har precis tränat =) Nu ska jag svara på lite mail & ta det lugnt =)

2009-07-13 @ 19:27:19
URL: http://www.randys.se
Postat av: Anna

Visst känns det så himla bra att springa :D jag har gått ner lite också :D blir så glad :D!

2009-07-13 @ 20:16:43

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback