Molnigt och åska

2009-07-03 @ 22:58:59
Tyvärr så blir det inte stranden för mig och Anna imorn, eftersom vädret nog inte håller. Det sägs bli ganska molnigt och åska imorgon. Då är det inte så roligt att ligga på stranden. Istället kommer hon mot kvällen, så får vi se film o sånt då. Förhoppningsvis på söndag kanske det blir fint väder igen, och då kan vi gå på stranden då förmodligen. Hoppas hoppas!

Jag såg precis Gisslan som gick på svt1. Usch vad skraj jag blev för den där Mars, om det var så han kallades. Han var sliskig och hemsk. Jag kände mig till och med själv jagad när han jagade barnen genom ventilationsrummen. Satt med en kudde framför mig och hyperventilerade!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback