Mighty Joe Young

2009-07-09 @ 17:44:20
Jag kände för att bli lite på snyfthumör idag, så därför satte jag igång filmen, Joe-Jättegorillan. Det låter säkert lite löjligt att man blir lite rörd när Jills mamma dör. Alltså det är mest på grund av låten de spelar när de begraver henne. Jag älskar den verkligen, den är så fin. Ni som har sett den och kanske är som mig, vet ni vilken låt jag menar? Det är säkert ingen låt iaf, en liten trudelutt bara. Men ändå, vet ni vilken jag menar?

Sedan också i slutet när Joe ramlar från pariserhjulet och alla tror att han är död. Och samtidigt då alla lämnar en slant som bidrag till ett reservat för Joe. Jag anser det är förskräckligt generöst och gulligt! Jag vet att det säkert låter fjantigt, men det är alla på sitt sätt.

Till alla er snyftare eller vem ni är, brukar ni vara lite fjantiga eller löjliga? På vilket sätt?

// Zenita Johansson

Kommentarer
Postat av: nadja

hehe jaaa hoppas verkligen! man vill ju få en fin solbränna :P



annars, va ska du göra senare ?

2009-07-09 @ 19:27:49
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback