Jag är en tuff brud - *shaky voice*

2009-07-31 @ 02:17:02
Är det morgon än? Hmmm, kanske inte. Det blir aldrig tidigt i säng längre. Men varför det när det finns massa annat o göre. Hmm, vad finns det att göre så här sent? (kan inte komma på ngt just nu)

Anna tog bussen hem för en timme sen. Gick med henne till bussen. Det var ju mörkt ute, kunde inte låta henne gå ensam heller. Man vet ju aldrig vad det är för typer som ränner ute så här sent. Jag var själv lite skraj på vägen hem, men jag är en tuff brud, jag klarar mig...*med lite darrig röst*

Funderar på vad jag ska göra nu. Lite sent o se film....
Åhhh, kom just på: Anna tog med sig första boken av Twilight-serien. Excited!!!!!

Hoppas den är så bra som alla säger den är!
Ska jag börja läsa den nu inatt kanske, eller ska jag vänta till senare? Hmmm, vi får se!

Kommentarer
Postat av: THE DANDOONS

diggar bloggen!

2009-07-31 @ 04:50:20
URL: http://thedandoons.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback