Hur är vi släkt egentligen??

2009-07-02 @ 14:31:13
Hallojsan
God eftermiddag! Vilken härlig dag det är idag, nästan för härlig. Ja, jag kan då säga att jag inte tycker det är värt att gå på stan i den här värmen. Jag trodde jag skulle dö.

Jag bestämde träff med min b-kusin igår, att vi skulle träffas idag på stan. Det gjorde vi. Vi gick lite på stan, sedan mötte vi upp hennes syster för att hon skulle hämta nått. Jag fick då även träffa på hennes syster son, som verkligen har växt sedan sist jag såg honom. Han var nästan nyfödd när jag såg honom, nu kan han vara runt 2-3 kanske. Tiden går fort minsann.

Sedan gick vi ner till Glassmagasinet och köpte oss var sin glass, som vi ställde oss och åt i skuggan under ett träd i Almedalen. Även där fick vi oss massor av goda skratt.

Snart, nån gång, ska jag o Lena också spela minigolf på Nymans, det är vår sommartradition. Men det blir mest skratt och garv än spel. Det går inte att spela, när vi spelar. Haha. Längtar

Nu är jag hemma, och ska därför sätta mig och njuta ute på terassen i solen, med en bok i handen.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback