Har legat i en främmande säng hela dagen!

2009-07-26 @ 18:29:51

Shit alltså, vilken kväll det blev igår. Helt underbar. Aa, och jag kom inte hem förrän kanske en timme sen eller så. Ni kan ju bara gissa vart jag har varit??

Kvällen började hos Bella
. Det blev dock bara jag, Bella och Teresia, men vi hade kul ändå. Fan vad vi svepte alltså.....Det blev cider efter cider efter cider.....osv! Det tog inte lång tid innan man kände sig dåsig och knappt kunde stå rakt. Men så värt det.
Senare runt halv 11 eller nått drog vi ner till hamnen, gjorde ett toalettbesök på Trossen (3 pers intryckta på en tiny toa.) och träffade även på vår kompis som jobbar där. Vi stannade inte länge där, utan drog oss först till Lillebror, sedan hade vi tänkt att vi skulle på Gute, men det var sån jädrans kö, så vi chansade på Hamnplan istället (det var ju nog egentligen 20-gräns där) men eftersom vi var tjejer så hade vi bättre tur än killar att lyckas komma in. (jag tror det var 20-gräns iaf??)  Jag kommer inte riktigt ihåg när vi kom dit, men det var väl runt 12 halv 1 skulle jag tippa på. Klockan 2 stängde det och jag hade fått napp (haha, en 22-årig norrman dessutom, hur lyckas man liksom), så han o jag satte oss utanför Almedalsbiblioteket på en bänk där vi satt och prata och mysade. Vi satt där kanske i 2 timmar innan vi drog hem till honom (ja, han lyckades få med mig, envise fan ^^) Vi gick tillsammans längs muren, (jag gick barfota för att jag hade så himla ont i fötterna av klackskorna och som den gentleman han var bar han till och med på mina skor. Jättegulligt jö! )och fick för oss att vi skulle upp i ett av tornen på muren, eller vad man ska säga. Klockan var väl runt halv 5 på morgonen. Det roliga var att när vi kom upp i tornet stod det en man där. Han blev helt förvånad och skrämd av att någon kom upp dit vid den tiden. Vad gjorde han själv där liksom så tidigt? Det var faktiskt en himla massa folk ute då..Hmm, ngt speciellt eller?
Till slut kom vi hem till honom. Pratade lite i sängen, gosade lite. Bara mys! Det var riktigt trevligt.  Jag stack därifrån strax efter 4 nu i eftermiddags. Så vi hade legat i sängen hela dagen. Det var riktigt mysigt!!!
Nog om det, det var säkert inget intressant iaf. ^^

Nu är jag trött, lite illamående men annars är allt bra.
Här bjuder jag på några bilder från igår, från Lillebror (men det kommer säkert finnas bättre bilder på FB inom kort)


Jag o Bella


Teresia o jag


Bella


Teresia


Jag

Puss


Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Haha, men jag tyckte det var coolt ju! :D

Va söt du var på bilderna =)

2009-07-26 @ 19:01:33
URL: http://itaintme.blogg.se/
Postat av: Natalie

följa varandra via bloglovin:)?

2009-07-26 @ 21:30:33
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag lägger till dig :) säg till när du lagt till mig :D

2009-07-26 @ 21:37:29
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack :)

2009-07-26 @ 21:56:47
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: TOBBE

lät som du hade väldigt väldigt mysigt där borta ;)



svar:tacos är gott

2009-07-26 @ 22:13:15
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: simone

Hej :) bra blogg:)

2009-07-26 @ 23:02:37
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: Ukjent nordmann

Høres jo ut som en ganske trevlig kveld, eller hur :)

2009-07-27 @ 23:03:16
Postat av: Dolph

Jaha, bara "mys" i sängen va? Vad tror du brorsan säger om det? :)

2009-07-29 @ 20:41:06

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback