Hängig - Vad är felet?????

2009-07-12 @ 19:02:22

Jag vet inte vad det är, men jag anser nu själv att jag inte har vart på topp idag. Känner mig faktiskt en aning hängig om jag ska vara uppriktig. Jag som oftast har ett stort och brett leende på läpparna varje dag, tyckte inte jag hade det idag. Vad kan det bero på? Vädret har ju vart underbart, jämfört med vad det har varit nu några dagar tillbaka. Solen har skinat, i omgångar, och blåsigt har det gjort, men det har inte varit kallt! Men varför känner jag mig så låg??
Fick jag inte tillräckligt med sömn inatt?
Det kan kanske bero på det, eftersom man inte kom i säng (eller soffan) förrän klockan 12, sedan ringer brorsan och väcker mig kvart över 8...Är det orsaken? Också när jag vaknade var jag tät i näsan och det har jag inte vart på de tidigare mornarna. Är det början på en förkylning?? Det skulle inte förvåna mig.



Varför har jag inte ett stort leende på läpparna???


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback