Det var väl inte jag som skulle målas.....

2009-07-27 @ 20:13:36

Hemma igen, efter att ha fått jobbat lite, hos mormor o morfar förstås. 5,5 h har jag stått och slipat och målat lister. Inte så jobbigt faktiskt. Först blev det lite mat och prat innan arbetet satte igång. Sedan mitt i arbetet blev det en glasspaus och strax därefter kafferast. Jag är helt slut i hela kroppen efter att stått rakt upp hela eftermiddagen (förutom under pauserna) men ändå ska jag ut och springa. Jag känner att jag behöver det! Lite taggad är jag!

Jag har nu suttit här en liten stund och svarat på en del kommentarer, men vad fan så arg jag blir. Ibland kommer det upp, efter man försökt skicka det: webbsidan kan inte visas...Aha, då backar man tillbaka och ska försöka skicka det igen, men då kommer det upp igen: webbsidan kan inte visas. Minst 3 ggr varje gång, på varje kommentar som jag försökt svara på, har det blivit så....Sen så ska man skriva in en kod, aa, men då fungerar inte det heller...för antingen ser man inte vad det står eller så kommer det upp: det har uppstått ett fel...bla bla bla...det är inte säkert att din kommentar har skickats (eller hur det nu var) GUD SÅ JOBBIGT!
Det är väl samma problem som många andra haft, eller?

Nää, usch. Kanske efter min joggingrunda så kanske jag är lite gladare och fått gjort av med lite energi (energi som jag säkert inte ens har eftersom jag är trött...Hmm, hur kan det gå ihop???)


Här har jag stått hela eftermiddagen


Japp, och lite färg fick man på sig själv också! ^^
Hmm, det var väl listerna som skulle målas???


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Haha! Vad skoj att måla, själv gör jag det inte så ofta..

2009-07-27 @ 20:15:45
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hihi ;P Jättefina naglar du har iaf! ;)

2009-07-28 @ 12:09:44
URL: http://lillburken.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback