Det fanns jordgubbar i frysen!!!!

2009-07-08 @ 10:48:01
Jaaaaa!!!!!!!!

Jag hade turen med mig idag. Det fanns jordgubbar i frysen. Mycket dessutom! Det kommer förmodligen bli flera smoothies i veckan! Naaajz!!!!!!!

Vad ska man gör idag då?
Absolut ingen aning. Vädret är trist! Mörka moln på himlen, och blir säkert regn senare. Jag vill inte ha mer regn! Jag vill ha sol!!! Vill inte ni också ha sol??? Fast det kanske vissa av er redan har. Det är antagligen denna ö som ligger fel?? Eller?

Igår var det tur med vädret. Det kom en liten skur, ändå medan solen låg högt på himlen. Underligt!

Seriöst!!!! Vad ska jag hitta på idag, någon som kan komma med förslag?? Annars kommer jag bara sitta och bita på naglarna på grund av uttråkning!

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag håller med dig. Det finns absolut inget att göra när det är såhär tråkigt väder

2009-07-08 @ 11:08:38

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback