DESIGNEN ÄR ÄNTLIGEN KLAR!

2009-07-10 @ 20:44:32
Sådär, nu är jag äntligen klar. Som jag har kämpat! Hade nästan fått färdigt när allt sket sig, så jag fick börja om från början, eller mitten kan man säga. Då blev jag inte glad då naj, nästan som man börja gråta ju för tusan. Kul var det inte!
Som ni säkert kan se så blev det den nya som jag gjorde. Men tack för hjälpen för er som tyckte till om vilken jag skulle ha. =)

Jag är faktiskt riktigt nöjd. Jag tycker den är rätt enkel, eller vad tycker ni? Jag är inte den bästa på att komma på idéer till en ny design och inte klipsk nog att klara av några avancerade saker. Men vad sägs, blev den okej?

Kramizar //
  Zenita Johansson

Kommentarer
Postat av: Trisia

ha en trevlig helg!! :) :)

2009-07-11 @ 16:55:29
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/
Postat av: Grönlund

Fint serru;)

2009-07-13 @ 01:48:43

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback