Brorsan försökte göra inbrott.....

2009-07-14 @ 19:16:32
...idag! Hoppas det kommer fler dagar som denna. Åhh, det har verkligen varit helt fantastiskt. Har legat och läst hela tiden också...för att jag har inte kunnat slita blicken från boken heller.

Haha det var också kul medan jag låg där med musiken i öronen på högsta volym. Jag lyckades dock höra telefonen ringa, så jag hoppade upp, fast glömde bort att jag lossat bikiniöverdelen så fick skymma framsidan snabbt med armen, det var en ganska rolig syn och jag hoppas inga grannar märkte den....? Haha Iaf, jag fick tag på telefonen och såg att det var brorsans nummer och precis när jag svarade la han på.... Jaja, tänkte jag, skulle precis ringa upp honom då jag plötsligt hör någon i köket....men jag visste att ingen skulle komma hem på ett tag....vad händer nu, inbrott eller? Sprang ut i köket och ser brorsan på väg in genom fönstret, (eller nja, han höll just då på att flytta undan saker i fönstret så han skulle kunna ta sig in, som för övrigt redan var på glänt) bara för att jag inte svara i telefonen och kunde öppna ytterdörren för honom. Han är då bra knäpp! Han kunde ju ha gått runt på baksidan där jag låg o stekte, det vet han ju. DUMMER! =) Jaja, två roliga händelser idag iaf.

Vi låg sedan båda två och solade på terassen...jag låg och läste samtidigt som vi båda också lyssnade på musik från stereon i vardagsrummet. Medan jag läste skrattade jag till (pga något kul i boken, och då började han titta på mig med undrande blick: Ehm okej??.... Jag: Oj, det var bara lite roligt boken..SRY!

Jag låg från kanske halv 12 till 17 och det var skönt. Och jag har dessutom inte så långt kvar av boken. Ska se om jag KANSKE hinner läsa färdigt den ikväll! (Jag började med den lite halvt i förrgårkväll.., duktigt gjort av mig tycker jag.) 
 
Nu ska jag se om man kan få nått i sig, börjar bli lite halvt hungrig. Sedan kanske läsning!

Vad händer hos er ikväll då?
Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback