Är jag på toppen snart?

2009-07-13 @ 23:27:37
Då var snart ännu en dag avklarad. En dag mindre på sommarlovet! Tiden går fort. Det är en månad sen man slöt skolan och det är lite mer än en månad kvar. Den tiden kommer förmodligen svischa förbi lika fort som tiden har gjort fram till nu. Jag har knappt hunnit tänka på vad jag ska göra imorgon innan den dagen också har försvunnit. Måste tiden gå så fort när man har tid till att göra massa roligheter? Men vad har man gjort? Nästan inget, suttit och glott hemma för det mesta. Var på stranden nästan varje dag i början av lovet. Men nu har det inte vart möjligt, eftersom regnet fallit non-stop. Visst har vi behövt regn, men nu kan man behöva lite mer solsken igen, för att få upp humöret igen. Ja, som sagt humöret har inte legat på topp. Det har väl vart i mitten på hierarkin. Men jag vill hamna högst upp igen. Vad ska jag göra för att hamna där igen? Jag inser att det är bara jag som vet....

Det kanske blir en uppdatering till ikväll, det beror på om jag kan få något nytt och vettigt att skriva om. För att nu ser jag bara ett genomskinligt hål i min hjärna, vilket betyder att den är tom för tillfället. Men förhoppningsvis är den full tills imorgon, eller senare. Det kanske bara blir en enkel godnattkram till alla från mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: SANIBO

snygg blogg!

2009-07-13 @ 23:34:00
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Emma (:

Nej de tyckte inte jag heller.Fast mamma betala (a) x)

2009-07-13 @ 23:55:39
URL: http://emmmiiish.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback