Vännerna gör mig varm och glad

2009-01-09 @ 19:16:23
Jag har verkligen helt underbara vänner. Ni är förträffligt fantastiska allihopa, må jag säga! Jag kunde nog inte ha haft en mer utmärkt dag som denna. Det var riktigt mysigt.

Först var det då skolan, som man skulle gå till. Vet inte om det började så bra, höll på att ramla åtskilliga gånger. Trodde så gott som att jag skulle falla baklänges när jag klev av bussen imorse. Precis på en isfläck, trampade jag på. Det var inte så kul faktiskt. Jag kunde ha slagit i bakhuvudet eller något. Det fick mig just att tänka på damen, som ramlade utanför lasarettet, som slog i huvudet i trottoarkanten och avled. Det är ju hemskt. Tankarna flög verkligen omkring inom mig då. I alla fall, fick hålla i en kompis på vägen in, så vi inte skulle ramla. Hade spanska först, där vi fick tillbaka proven som vi gjort innan lovet. Det gick bra för mig, jag är definitivt nöjd. Gjorde inte så mycket annat i skolan idag. Jag och tre klasskompisar skulle däremot gå in i två olika klasser, för att göra en undersökning och jag fick prata inför dem, och det gick bra. Men annars hände inget speciellt.

Efter skolan, gick vi ner på stan, för att fika. Firade mig lite lätt, eftersom födelsedag imorgon. Vi blev 10 stycken, tror jag. Det var jättemysigt. Jag fick även några presenter, och jag blev jätteglad såklart. Det hade inte behövt, men sådant är alltid kul. Tack så jättemycket, ni är underbara! Jag var bara glad för att de kom med och fika såklart.

En del gick innan några andra. Jag, Anna, Isabelle, Mikaela och Christoffer satt kvar sist. Pratade lite om si sådär om allt möjligt. Vi gick väl kanske strax innan 5, då gick vi på stan lite, utan Christoffer..Han skulle göra något annat. Därefter åkte även Isabelle hem, o Mikaela fick tyvärr gå hem själv...Jag fick skjuts av Anna hem. Det var jättesnällt av dem, jag kunde lika gärna ha gått hem, och halkat lite hit och dit, så det var vänligt av dem att släppa av mig hemma.

Tack för en lyckad dag trots allt! <3
Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback