Möss i huset

2009-01-25 @ 00:06:28
Gick upp klockan halv 10 idag. Det var riktigt skönt, fick sova ut lite grann ialla fall. Det kommer att behövas ännu mer....men efter måndag, kan jag slappna av en aning igen. Hoppas stenen i bröstet kan falla ner då.

Mamse och jag åkte till stan strax innan halv 11, först åkte vi till Öster. (Hon köpte två cider till mig från Systemet, till att dricka ikväll..NICE!) Sedan rände vi fram och tillbaka för att försöka hitta raggsockor, SOM INTE FANNS NÅGONSTANS!
När vi inte kunde hitta några drog vi oss vidare mot Skarphäll, jag skulle in på Rusta för att köpa några mattor till mitt rum. Vi åkte in på Willys o köpte mat efter turen på Rusta.

Mamma ville åka in o prata med mormor och morfar, efter besöket på stan, för hon har inte pratat med dem på mer än en vecka...KATASTROF =)....hehe, jag har saknat dem också. jag har nog inte pratat med dem på mer än två veckor. Så det var rätt mysigt. Jag försökte hjälpa mormor med att installera något för att kunna lägga in bilder från mobilen till datorn. Men inget verkade funkade, så jag blev skitarg, och gav upp. Det var lika bra, för annars hade jag nog blivit ännu argare och börja svära, det brukar jag göra när inget fungerar.

Så inget blev av med det. Jag lånade med mig några filmer hem. Men har inte sett någon av dem ikväll. Det har blivit massa annant grejs istället. Jag började städa mitt rum nu på kvällen. det såg ut som om en bomb slagit ned i rummet. Jag fick även lägga in mina nya mattor på rummet. Nu ser det mycket bättre ut, än vad det gjorde med de röda mattorna.
Hela övervåningen städad.

Usch, det var så hemskt ikväll. När jag satt här vid datorn och var helt knäpptyst, kunde jag höra hur det knastrade i väggen. MÖSS!!! Jag hatar det verkligen... Jag trodde att de skulle gräva igenom väggen. De är verkligen inte långt ifrån. på nedetvåningen kan man se att de gnagat jättemycket, för att det ligger lite frigolit på golvet ibland.

Imorgon blir det att skriva färdigt engelskan. Den ska ju in på måndag, så det blir min största prioritering imorn. Jippi! Det är alltid kul att plugga, eller hur????

Nästa inlägg får ni se vem som ligger 9:a på min topplista! (Det kommer strax)
Byebye :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback