Tidigt slut

2009-01-28 @ 13:58:38
Ooooohmmm! Ganska skön dag idag. Kort dag! Från kvart över 8 till 11, bättre än bra. Egentligen skulle man ha slutat 12 och kommit hem klockan 13, men inte idag. Naj, idag då kunde man komma hem klockan 12 istället. Väldigt behagligt! Det var längesen som jag kom hem så tidigt, för det har alltid varit att man vart och kört efter skolan på körskolan, men inte idag. Nej, halvt ledig istället. Men nu, snart, efter jag gjort mitt lilla inlägg här, så ska jag plugga svenska, filosofi och trafikkunskap. Nu när det inte är så sent på dagen, så känner man att man kan hinna med lite mer, hoppas det kan bli så också. Jag ska försöka ta vara på tiden idag, och inte sitta här vid datorn, det får jag göra sen senare ikväll istället.

Kommer more senare tonight, vad I have gjort idag. Om jag har pluggat som jag ska, det får ni veta sen. Ni får skälla ut mig om jag inte höll mig löfte. JAG LOVAR ATT JAG SKA PLUGGA!

Byebye
Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback