SUCK!!!!

2009-01-22 @ 21:41:05
ÄNTLIGEN KLAR med den förbaskade analysen. Jag satt från klockan 6 till halv 9 med den. Så nu är det äntligen svart på vitt. Jag är ganska nöjd med den, men den skulle blivit mycket bättre om jag hade läst boken tidigare och mycket noggrannare...då skulle jag kunna svara på frågorna mycket bättre! Men nu är det som det är, så det får man ta. Försöker man inte, så blir det i slutändan kanske inte så bra. Men det otroliga idag var också att jag blev klar EN DAG INNAN due day. Jag brukar alltid vara i sista minuten.. MEN INTE NU! Det är jag faktiskt riktigt stolt över.

Idag började man halv 10, med svenska. Där började vi med något nytt, upplysningen. SUCK! Svårt! Därefter lunch, SOPPA = ÄCKLIGT! Sedan började filosofin, det är faktiskt ganska intressant. Mycket vi pratar om som man egentligen inte lägger märke till. KUL! Sist var matte på schemat. Där fick vi fortsätta arbeta i boken. Alla vi ligger lite efter så det blir att jobba på nu framöver! =)

Efter skolan drog jag, Mikaela, Isabelle och Josefina till ÖB, där jag skulle handla aftonbladet och tv-tidningen för mamma. Det blev även lite gott gott! :$ Sedan walka vi till Schell-macken för att hyra "Ett öga rött"(i samband med boken i skolan)....Mikaela har sina kontakter där och vi fick det lite billigare..Jätteschysst! =) Sist gick vi hem till M. och satte på filmen, drack lite saft och åt kakor.. MUMS! Vid halv 5 tiden blev J hämtad, så det var jag, M & I kvar, så efter filmen satt vi o prata lite innan vi alla drog oss hemåt. Det var jättemysigt att bara sitta och prata lite!

Nu pysslar jag med inget! Ska lägga mig inom kort, behöver sova...Men fasar över imorgon då spanska ska vara klar...Jag är LÅNGT IFRÅN FÄRDIG! Det är så fruktansvärt svårt..SUCK SUCK SUCK!!!

Ska sussa, gonatt <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback