Så här är det, låt det vara.

2009-01-09 @ 22:42:23
Såg på Let's Dance för en stund sen med mamma och pappa. Vi kan ganska mycket om det. Bra på att avgöra om de dansar bra eller dåligt. Man har lärt sig från förra program, som vart sen innan. Det är lite kul faktiskt! Med deras hållning, fotarbete, taktkänsla och så vidare. Väldigt vågat att ens ställa upp i det här, men för oss tittare så får vi oss ett gott skratt i alla fall ibland.

Pappa berättade precis något riktigt roligt. Det var på radion förut. Att någon hade "busringt" till någon och sagt att han bokat en taxi, som kört dit, men ingen som vart där. Så han skulle få betala för den ändå. Men han sa hela tiden att han inte gjort det. De fortsatte att påpeka att han hade gjort det och så vidare, för de hade hans nummer från abonnenten eller vad man säger, så de visste att han gjort det. Och han fortsatte att säga nej, men till slut blev han arg och svor hur mycket som helst och ba: jag har inte ringt någon jävla taxi, vad fan fattar ni inte för i helvete. Vad fan heter du? Vad i helvete, jävlar vad är det du säger..Men för i helvete. Lägg av, jag har inte ringt någon jävla taxi, försök förstå det för fan...osv, ni förstår vad jag menar? han kanske inte sa just exakt så här, men något liknande. En massa svordomar hade det blivit i alla fall, för han hade ju blivit skitarg...Sedan hade han ju fått vetat det, och de frågade om de fick sända det i radio och det fick de tillåtelse till då da. Fan vad roligt det var när pappa berättade det. Jag tycker sånt är kul. Fast jag skulle fan också bli arg, om de inte förstod och bara upprepade samma sak hela tiden.


Tjingeling
PS. 10 januari kl. 04.21 blir jag 18 årar. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! och jag vet vem det var som busringde och bliév busringd till ;)

2009-01-10 @ 10:13:46

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback