Något som bara måste göras

2009-01-21 @ 19:12:34
För en gångs skull på länge så har jag vart glad idag, iaf enligt min åsikt. Jag bryr mig inte vad andra säger. Det vikrigaste är vad jag anser!
   Igår läste jag typ igenom hela trafikkunskapsboken för att träna till dataprov som jag kan göra hemma. Som sagt så gjorde jag ju då ett igår kväll, och det gick faktiskt hyfsat bra. Fick 59 av 70, så det var inte totalt misslyckad. Det var ju Godkänt i alla fall. Det är det enda som räknas. Jag gjorde ett nytt idag när jag kom till skolan i morse, då var det om stadstrafik. Där fick jag till och med 61 av 70. Det var ju inte heller helt fel.
   Efter skolan gick jag ner och gjorde några fler prov på bilskolan för att "visa" mina kunskaper om jag är redo för uppkörning och uppskrivning. Där gick det väl också bra, lite sämre, men det var ändå godkänt. Så jag hoppas inom snart att jag får göra min uppkörning. För jag vill verkligen ha mitt körkort nu, speciellt när det är så nära. Det enda jag antagligen behöver göra nu är definitivt att plugga mer i trafikboken...speciellt om bilens egenskaper eller vad man ska säga....för på provet om "fordonet" gick det väl inte så bra. Jag fick 41 av 70. Så där kan man summera att det va en aning sämre. Men det ska jag fixa, tro mig! =)
   Kom hem strax efter tre, ringde till Mikaela, för att prata lite. Om hur det gick på hennes omprov i matte. Jag hoppas för alla världars framtid att det gick bra!
   Sedan därefter började jag på min analys om "Ett Öga Rött", det har väl gått ganska bra. Men det är fruktansvärt svårt. Men jag vill bara skriva den och ha den färdig i tid, resten struntar jag just nu i.
   Naj, jag ska nu renskriva det jag har skrivit på analysen. Sen får jag fortsätta med den!

Byebye =) Take care

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback