Mänsklig

2009-01-31 @ 21:24:19
Gick upp 7.....på en lördag, det är inte ofta det händer. Det blev så för att jag skulle köra med pappa till bowlingen idag, eftersom han skulle tävla. Det var också väldigt roligt när jag satt där och såg på medans han värmde upp, han strechade lite....Har aldrig sett honom göra det förut, sedan var det också som en chock när han böjde sig framåt och kunde nå sina fötter och golv utan att böja på benen....det jag tänkte på var hans mage skulle ta emot..HAHA, men det gjorde den inte, helt otroligt! =)

Mamma kom o hämtade upp mig vid halv 10, då åkte vi och handlade mat, sedan åkte vi till Öster för att handla present till min kusin Jessica, som fyller 19 idag, GRATTIS! =)

Vid typ kanske halv 12 släppte mamma av mig vid syrran för hon och jag skulle även köra idag också. Det gick mycket bättre än med pappa för hans STORA WOLKSVAEGEN..CADDY?? är så dum....en liten skoda fabia räcker för mig...mycket lättare att köra. Snart är det uppkörning som gäller!!

Jag, mamma och pappa sitter hemma o ser tv...slappar bara! Jätteskönt! =)
Om 5 minuter ungefär är det flashpoint. So, gotta go!
pusspuss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback