Lättnad

2009-01-16 @ 22:12:29
En vecka avklarad i skolan återigen. Nu väntar helgen. Jag ska till Anna imorgon eftermiddag o så skall jag sova över. Vi tänkte se lite film, äta pizza o ha jättekul. Det brukar vi ha! =)

Idag har vart en OKEJ dag, jag trodde jag skulle deppa ihop och gråta imorse. För att jag hade skrivit färdigt mitt reportage hemma, men av någon anledning kunde jag inte göra radavstånd. Så därför skickade jag det till min mail, och skulle skriva ut det i skolan imorse...Hade jag tänkt! Men när jag kommer till skolan och öppnar min mail.. SÅ FINNS DEN INTE DÄR!!! Vad händer inte då...jo, jag får världens jädra panik...vet inte vad jag skulle göra...Jag var seriöst beredd på att börja gråta...Men sen så kom jag på att jag hade skickat det till M....så jag ringde henne, frågade om hon hade det kvar...OCH DET HADE HON!!! Fatta vad glad jag blev...Men hon kunde inte skicka det just då, så vi gick hem till henne på en rast...så det gick därmed jättebra!
Hon är en riktig lifesaver!! =) thank you!!!!!!!!!

Sedan har man också blivit klar med företagsekonomin, hoppas den blev bra...jag och gruppen höll på som as för att bli klara i tid...så vi ska vara stolta tjejer!! Har även kommit igång med skrivningen på spanskan, men långtifrån färdig. Därefter blev jag HUR GLAD SOM HELST, när jag fick en reminder om att vi inte har engelska uppsatsen till på måndag..utan den är till måndagen efter nästa vecka...jätteskönt! Då behöver jag inte prioritera den i helgen!! =)

Jag körde även ikväll, från BilCity och hem! MÖRKER, jättekul! =)
Naj, ska ner och vara beredd på när Let's Dance börjar igen..Måste se vem som åker ut...Jag hoppas jag hoppas det blir..........................................?

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback