Långtifrån

2009-01-15 @ 21:25:33
Kom precis från tv:n. Har sett något program på tv4fakta. Något om bröst! ;P Haha, att man ska kolla sig i tid, om man kanske har bröstcancer eller att det finns möjligheter att operera sig om det är något man vill ändra på dem...större eller mindre....Jaja...Jag sa att jag skulle börja skriva på spanskan..och det gjorde jag, MEN usch så långt jag hann då...jag har nog kunnat få ner 6 rader på pappret. Helt freakin' omöjligt att komma på vad man ska skriva. Jag kan ju inte ens komma på på svenska vad man ska skriva, hur har man tänkt sig att det ska gå på spanska då? Ja, det kan man ju undra...................det ska inte in förrän nästa vecka, men jag har annat jag måste göra också...svenskaboken ska vara utläst till nästa fredag och en analys ska skrivas om den.....Till på måndag ska en "uppsats" lämnas på engelskan om världens viktigaste uppfinnigar eller nått sånt grejs. Och jag har knappt börjat med det, där har jag kanske fått ner 5 rader. jippi! det kommer man ju långt på liksom.

Naj, nu ska jag fan sova...för nu börjar jag bli så himla irriterande...Shit vilka hormonrubbningar jag har...Hur fan ska jag fungera?? Jag orkar inte. Jag e trött, och stör mig på andra hela tiden och de stör sig säkert på mig, på grund av hur jag är...Att dom står ut med mig, det är ett under! <3
GONATT
Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback