Kan inte förstå hur glädjande...

2009-01-07 @ 20:14:55
Skolan började idag. Och det kunde ha vart värre. Det var inte så farligt, riktigt skönt att få träffa alla igen. Och prata ut ordentligt med varandra.

Jag vet däremot inte om dagen började så beundransvärt bra. För det första har jag nog inte kunnat sova en blund inatt. Jag skulle gå och lägga mig vid 9, hade jag bestämt. Men jag höll på att fixa med bloggen (som ni ser, hoppas det blev bra?) Ja, och då rann tiden helt plötsligt bara iväg. Jag hann inte ens äta kvällsmat. Och ja, jag vet, jag borde inte missa det...Inte speciellt hur det egentligen är med mig, från stund till stund. Jag har inte ätit ännu ikväll, så jag borde nog ta och göra det, så fort jag har skrivit ett inlägg här. Det är ett måste. Det är sätt för mig, att förklara för er hur jag har det.
Men i alla fall, jag gick till sängs kanske vid tio tiden, var tvungen att fhitta vart "tyst läge" var på mobilen...Fatta inte hur svårt det var, men till slut fungerade allt som det ska, riktigt korrekt. Men senare satte allt igång, jag var helt borta i mina tankar att jag inte kunde sova. Jag tror inte jag somna förrän halv 1, och det var underligt för jag var hur trött som helst. Men inget tycktes få mig att sova, jag trodde jag skulle bli tokig. Jag ville ju få bra sömn, speciellt eftersom man skulle upp tidigt igen. Men nej, så blev det ju uppenbarligen inte. För det andra så fick jag sova till 20 över 4, för då plinga mobilen till för att säga att batteriet var slut. Det är ju alltid kul! Nej, verkligen inte. Aahja, det var bara att sätta den på laddning. Skulle då försöka somna igen...men nej, samma problem igen. Det gick bara inte. Jag vet verkligen vad som var felet. Jag behöver min sömn. För det tredje, så ville jag vara pigg för att jag skulle även köra idag....Vill ni veta hur det gick?.................Det gick SKITBRA! Jag har nog inte vart så glad på länge. Han sa att jag var jätteduktig, på allt det vi gjorde idag. Och jag känner mig faktiskt ganska så säker... Men inte alltid till 100. Fast det ska nog gå ändå, ska vi se.

Japp, sedan idag också, har jag bjudit med massa vänner att ta en fika på fredag. En födelsedagsfika. Tänkte göra något mysigt, eftersom jag fyller 18 på lördag. Yaawhooo! Ska bli jättekul, men lite skrämmande! Så vi ska ha kul tillsammans då. Som det ser ut nu så blir det en del. Hoppas att det håller i sig!

Måste äta, svälter här!
Tjingeling <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback