Jag vill vara någon annanstans än här

2009-01-17 @ 14:04:49
Fick väl ingen perfekt sömn inatt, men den duger. Sov möjligen i 7,5 timma, men det är tyvärr inte tillräckligt för min del. Däremot vill jag bara leva livet just nu och inte tänka så mycket. Det har jag gjort alltför mycket, så jag behöver komma ifrån det. Så ikväll ska jag inte sitta hemma och inte göra något.  Jag ska till Anna, en av mina bästa vänner. Vi ska äta lite god mat och se lite film....kanske ska vi också spela lite Guitar Hero! Haha, jag har aldrig prövat det, så det kommer säkert inte gå så värst bra. Men det blir säkert askul ändå, vi kommer säkert skratta asmycket! Det behövs!

Mamsen och papsen åkte till stan i förmiddags. Morsan skulle till frissan och pappa vet jag inte vad han skulle göra under tiden som mamma var där. Han gör väl sina killgrejer. Vad det nu är, det vet jag inte! =)

Just nu gör jag inte så mycket. Åt precis lite mat, skymtade lite i tidningen. Kan inte påstå att det var så mycket som intresserade mig! Men men, kom precis på att jag kanske ska läsa lite i mina teoriböcker.. Need to learn! BIG TIME

Sååååå, tjingalinga bling ling =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback