Jag tror jag är halvdöd

2009-01-14 @ 21:05:38
Ska gå och lägga mig så fort jag har skrivit något litet här. Vi får se hur litet det blir. Det kanske blir jättelångt.? Jag ska försöka låta bli det, men det lyckas aldrig bli på det viset.

Jag är redan skoltrött och jag har bara gått en vecka i skolan, sen det började efter lovet. Jag förstår inte hur jag ska klara mig. Det är redan hur mycket som helst. Jag hinner inte med. Mycket inlämningsgrejs i skolan, plus att jag måste hinna med körkortet. Nästa vecka på tisdag har jag min så kallade "lilla uppkörning" och tänk efter det ska jag ta mitt körkort. Och just nu känns det lite kärvt. Jag måste ännu börja läsa på teorin, men har knappt tid för det, för att skolan har just nu gått i första hand. Men i helgen måste jag verkligen börja med det.... Jag ska fasen jobba jättehårt dessa kommande dagar. Inte på lördag, för då ska jag till Anna och äta pizza och se film. Det ska bli mysigt.

Imorgon bitti, klockan 8 ska jag köra min sista vanliga körlektion. Usch. Hoppas det kommer gå bra. Jag kommer vara jättespänd, för att körkortet är inte långt ifrån nu. Naj, nu ska jag vara avslappnad. GOOD LUCK!

Måste sussa nu, ska upp skittidigt imorn, usch! =

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback