Imorgon smäller det

2009-01-06 @ 19:47:08

Allah damn it! Oh HerreGud, skolan börjarimorgon. Är det egentligen någon som har orken eller lusten att göra det? Jag kan då säga att jag inte är så jätte förväntansfull för morgondagen. Man ska direkt sätta sig vid skolbänken imorgon bitti, klockan 8 med Företagsekonomi. Kul, eller hur? Naj, inte så speciellt. Känns nästan som att jag skulle behöva läsa igenom allt som vi har gjort, för att jag ska kunna komma ihåg. Och det gäller inte bara det, utan ABSOLUT ALLA ÄMNEN, allt är liksom nu som en dimma. Jag vet inget längre. Så blir det när man vart ledig alltför länge, 2,5 vecka. Däremot skulle jag inte ha något emot om man fick lite till. Nu när man börjar, så inleds också längtan till nästa lov, som då är sportlovet, tror jag. Det är väl runt 7 veckor dit skulle jag kunna sätta fingret på? Och det kan man nog stå ut med. Men ändå, jag har inte ens förstått att jag har haft lov. Vad har man gjort liksom.......INGENTING. Allt måste bli ändring på nu, absolut. Jag har så stora planer nu. Och dom borde inte vara så omöjliga att greja., men man ska bara ha tiden att hinna med de kraven. Och det är inte alltid lätt, må jag säga. Men jag är i alla fall klar med reportaget, och det är jag GLAD för. Naj. nu ska jag vara UPPÅT, allt kommer att bli bra nu. Ett nytt år, nya idéer, nya vänner, nya planer..och inget är omöjligt, vem vet det kanske kommer något/någon mer!

Tjingeling


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback