Helt vanlig tonåring

2009-01-26 @ 21:04:13
Det gick bra idag, men inte jättebra. Körde vid 4 idag, men det var inte mitt bästa presterande. Ibland har jag verkligen ingen koll på alla skyltar, vad man får göra. Som idag till exempel, då parkera jag på en plats där man måste ah tillstånd för. Hur kul e det? Jag hade blivit kuggad om jag gjort det på uppkörningen. Det är verkligen det sista jag vill. Det var så mycket slarvfel jag gjorde och jag vet inte om det berodde på att jag var trött. Jag var verkligen jättetrött, kunde väl kanske inte då koncentrera mig tillräckligt.

Innan jag körde fikade jag, Micko och Louise. Jag fick äta pajen ganska snabbt, för det var knappert med tid. Haha....men efter körningen var jag med dem igen, då gick vi lite på stan och jag handlade lite kläder.

När jag kom hem och pratade med pappan, så visade han mig min telefonräkning. Jag trodde han skämt när han sa hur mycket den var på. Men det var så mycket avgifter som alltid är den första när man tecknar ett nytt abonnemang. Roligt att den gick på 400....jag hoppas sen att den kommer vara strax över 100 nästa månad. Det blir verkligen tajt denna månad ut, men skönt att man får pengar på fredag. Men jag behöver också söka ett jobb, det skulle inte sitta helt fel just nu.

Naj, ska väl lägga mig om lite mer än en halvtimme. Ska se lite tv. Sen ska jag sova till 7, så skönt. Börjar halv 10 imorn.
Så...byebye

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: maria (annas syster om du inte listat ut de än ;)

De där med körkortet är inget att oroa sig för, min lill auppkörning gick verkligen skit men se på mig,nu har jag snart haft körkort i ett år :D

2009-01-27 @ 00:01:32

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback