Föreläsning

2009-01-28 @ 08:08:01
Sitter i skolan och väntar på att en föreläsning ska börja. Det är ekonomi hela dagen på schemat, och idag ska vi lyssan på någon företagare från Krusmyntagården. Sedan är det någon som ska informera oss om vårt inriktningsval till 3:an. Marknadsföring eller redovisning och bekskattning. JIppi, jag vet inte vad jag vill hålla på mig. Hoppas jag får veta det kanske idag, efter föreläsningen.

Jag slutar vid 12 idag och då ska jag åka hem med halv 1 bussen. HEM O PLUGGA! Svenska och trafikkunskap blir det nog idag. Det blir säkert också lite filosofi.

Naj, nu måste jag se om det är några i från klassen som har kommit!
Byebye <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback