Det brann bokstavligen

2009-01-25 @ 22:46:55
uschan buschan!! Jag hatar verkligen när det blir så här stressigt, som det är för tillfället. Visst kan jag jobba bra under lite stress, men idag blev det alldeles för mycket. Jag var seriöst på väg att börja gråta. Jaja, låter barnsligt, ni får tycka vad ni vill, men det är inte ett dugg roligt med så mycket plugg som man har. Efter imorn kan man hoppas på att vi inte får mer läxor den här veckan.

Jag gick och la mig VÄLDIGT sent igår kväll. Vaknade TIDIGT, för att jag hade så dåligt samvete. Det blev heller inte bättre efter att jag satt mig direkt vid tv:n på morgonen och såg film istället för att börja plugga. Men vem orkar och vem bryr sig..inte jag...eller jo, det gör jag, men inte lika mycket som förut. Nu hoppas jag bara på det mesta när jag gör något. Vid kanske halv 1 började jag skriva på engelska arbetet. Och blev klar för ja, en halvtimma sen kanske. Runt 10! Det blev inte bättre när allt sket sig efter 8, när jag skulle skriva källförteckning. Men jag gjorde så gott jag kunde. Fast jag trodde verkligen att jag skulle explodera, det var på snåret.

Kanske borde gå och lägga mig nu, ska upp tidigt. Trodde att jag skulle komma i säng tidigt också, men så blev det inte...pga engelskan..Woohoo! SHIT

Fick massa bilder igår från i somras. Ganska roligt, jag saknar sommaren så mycket!
Sommar 2008

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback