Beslutsångest

2009-01-12 @ 22:10:41
Packar skolväskan för imorn, men vet inte om jag ska gå på boxning imorn. Jag kommer nog vara helt död imorn. Först upp typ 7, därefter åka till skolan. Har matte och filosofi först. Sedan ska man till ishallen och åka skridskor. Där vet jag att jag kommer vara död efter att jag har åkt. Men det kommer bli superduper kul! Jag har inte åkt sen 9:an tror jag. Så det ska bli en upplevelse igen. Det enda jag inte kan på isen, är att stanna. Men då tar man hjälp av sarjen förstås, det fungerar alltid. Åkt rakt på den, så kabuusch! Så står man där, eller så blev det för hård krasch, o då ligger man istället där och muppar: Öööhh......vad fan, kan nån hjälpa mig upp? Sedan efter det blir det körning vid halv 4. Mörker,-omkörning....Vet inte hur länge det kommer ta. Därefter var det kanske meningen att jag skulle med på boxning. Fast jag har svårt att bestämma mig. Jag vill, men jag kommer troligen ligga död nånstans innan jag kommer dit. Så trött som jag säkert kommer vara. Speciellt i benen.

Haha, pappa kom hem för typ 10 minuter sen, och han ba: ska vi ta säkerhetskontrollen på bilen nu?
Jag ba: Jo men tjenna benny liksom!
Jag hade sagt till honom igår att vi skulle göra det idag. Men han har vart borta så....det blev nog lite sent att göra det vid 22. Jag sitter nästan och sover nu! Ska gå och lägga mig nu.

Tjingeling, pusspuss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback