1 januari 2009

2009-01-01 @ 20:18:18
En ny början har äntligen fått sin start. Nu känner jag att jag behöver göra något med mitt liv. Vad fan jag fyller ju 18 om bara 9 dagar! Helt underbart! Men jag kan ännu inte fatta det själv ännu, känner mig inte så gammal. Vad kommer förändras när jag fyller 18? Det enda är väl att jag får börja dricka, köra bil (okej, inte samtidigt såklart), och så blir jag straffmyndig...Djuiii, bråk ska vi definitivt hålla oss undan..Har man klarat det nu, så borde det vara lätt som en pannkaka att fortsätta med det. Men helt ärligt.....jag misslyckas oftast med pannkakorna jag gör. =)

Men seriöst.....Måste börja bli mer aktiv. Fast jag förmodar att det inte kommer bli så, för att jag lyckas aldrig klara det...Nej, men i år, då ska jag verkligen ligga i. Det måste jag göra. Måste hitta ett sommarjobb. Får se om det blir nå resande också! Det kan man alltid hoppas på. Det hade vart bra om man får åka upp på fastlandet snart och till Valbo..Fick presentkort i julklapp, så måste upp o shoppa lite vore riktigt toppen absolut.

Något annat skulle också var mysigt just nu, men det går vi inte in på! =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback