Visa mig sympati

2009-02-21 @ 22:56:08
Skolan har nu fått ett uppehåll på en vecka. Med det menar jag SPORTLOV! Jätteskönt måste jag säga. Kan få tänka på lite annat än bara skolan och studierna. Men självklart måste jag göra mycket arbeten till skolan i alla fall. Det enda vi har efter lovet är prov och en massa inlämningar. Svårt!

Igår hade jag min muntliga redovisning på min engelska bok, det gick rätt hyfsat. Men kunde säkert gått bättre. Fast jag är nöjd och det är det som räknas. Nu är det bara massor med annat som måste göras. En annan engelska sak ska lämnas in nästa fredag, dagen då vi också har spanska prov. Vi hade turen att matteprovet flyttades en vecka framåt i alla fall. Det är jag jättetacksam för. Jag förstår inte hur jag hinner med. Men det är något man får kämpa för. Jag erkänner att jag inte har den kämparglädje nu, som jag hade förut. Jag har lagt den på hyllan lite, men den är snart tillbaka förhoppningsvis.

Idag var vi på stan. Handlade lite gott till kvällen. Vi har sett Melodifestivalen, men ibland blir jag riktigt besviken. Jag förstår verkligen inte hur folk röstar ibland. SKÄRP ER!

Ska sova om bara några minuter. Och det ska jag göra mycket den här veckan. Tänker sov ut det jag missat. Måste vara pigg efter lovet!

Natti natti ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback